Waar ben je naar op zoek?

Het snelste antwoord op jouw vragen vind je hieronder.

Bestellen

Bij de meeste cadeaus geldt, binnen 1 dag bezorgd. Gepersonaliseerde cadeaus duren gemiddeld 2-3 dagen. Als je wilt weten wanneer je jouw cadeau kunt verwachten klik je op het cadeau en door op de bezorgdatum tabel te klikken zie je de eerstvolgende bezorgmoment!

Zeker! In het bestelproces kan je gemakkelijk zelf een specifieke afleverdatum kiezen door op het “bezorgdatum” vak te klikken.

Zeker weten! Door het cadeau aan je winkelwagen toe te voegen en bij het bestelproces het adres van de ontvanger in te vullen zorgen wij ervoor dat deze daar afgeleverd word. Goed om te weten: wij sturen nooit een factuur mee.

Dit is afhankelijk van het cadeau. Voor cadeaus die gestuurd worden naar een Nederlands adres en die door de brievenbus passen betaal je € 2,95 verzendkosten. Cadeaus die via pakketpost naar een nederlands adres verstuurd worden betaal je € 4,95 verzendkosten. Bestellingen naar België worden altijd verstuurd via pakketpost. Hiervoor betaal je € 6,95 verzendkosten.

Helaas kunnen wij niet op een postbus adres bezorgen. Bij een privé of werkadres is dit wel mogelijk.

Bezorging

Wij werken voor brievenbuspakketten en pakketpost samen met PostNL. Alle cadeaus worden altijd verstuurd in een feestelijke doos.

Wanneer je er voor kiest om een cadeau rechtstreeks naar de ontvanger te sturen dan kan je er voor kiezen om een kaartje toe te voegen bij je cadeau. Wanneer je er voor kiest om dit niet te doen dan wordt jouw cadeau. “anoniem” verstuurd, superleuk voor bijvoorbeeld op Valentijnsdag!

Bestellingen die door de brievenbus passen worden door PostNL bezorgd. Zij bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag. Grotere cadeaus worden geleverd door PostNL van maandag tot en met zondag.

Het komt wel eens voor dat als je pakket verzonden is de datum op de track & trace een andere datum aangeeft dan jij heb ingevuld. Geen paniek! Vaak komt je bestelling gewoon op de dag die jij geselecteerd hebt. Deze update vaak op de dag zelf. Dit komt door een interne fout van PostNL waar wij helaas niks mee kunnen doen. Excuses voor het ongemak.

Heb jij een brievenbus cadeau besteld? Dan hoef jij of de ontvanger niet thuis te zijn en levert de postbode het cadeau door de brievenbus. Mocht de bezorger bij het bezorgen van grotere cadeaus voor een gesloten deur staan, dan probeert de koerier het eerst bij de buren af te geven. Vaak krijg de geadresseerde dan een briefje in de brievenbus waar het cadeau dan ligt. Mocht daar ook niemand thuis zijn dan stopt de koerier een briefje in brievenbus met een nieuwe bezorgafspraak.

Alle cadeau worden tussen 8:00 ‘s ochtends en 22:00 ‘s avonds geleverd. Specifieke informatie kun je via de track & trace code inzien. Deze wordt je gemaild zodra je bestelling onderweg is. Hier zie je ook of de bestelling misschien wat vertraging heeft opgelopen.

Wat vervelend dat je bestelling nog niet bezorgd is. Dit kan aan verschillende factoren liggen. We vragen je eerst de gehele bezorgdag af te wachten. De koerier kan ook nog ‘s avonds komen. Mocht jouw cadeau ook in de avond niet zijn bezorgd en is er verder geen informatie gegeven, neem dan even contact met ons op via de contact mogelijkheden die onder aan de pagina staan. We zoeken het graag voor je uit en lossen het voor je op!

Betalen

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Je kiezen om te betalen met: Ideal, Creditcard of Bancontact. Zodra je betaald hebt wordt deze direct verwerkt en kunnen we direct aan de slag om je cadeau klaar te maken!

Uiteraard. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.

Bij de bestelling die wij bezorgen wordt er geen factuur meegeleverd. Zo ziet de ontvanger alleen jouw geweldige verrassing! Mocht je toch een factuur nodig hebben, neem dan contact op met de klantenservice. De factuur zullen we dan per mail naar je toe sturen.

Hieronder zie je een overzicht van onze bedrijfsgegevens. Zo weet je zeker dat je veilig en vertrouwd kan bestellen!
Adres: Zadelmakerstraat 17 2984CC Ridderkerk
KvK-nummer: 77785576
BTW-nummer: NL861144417B01

Yes! Na elke bestelling die je plaatst krijg je een bevestiging. Meestal ontvang je binnen 10 minuten jouw bevestiging.
Zie je hem niet staan? Controleer dan eerst je “ongewenste mail”. Door drukte op het betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 6 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Het kan ook voorkomen dat typefoutje heb gemaakt in je mail. Geen probleem, kan gebeuren! Stuur ons een berichtje en we passen het direct voor je aan.

Ruilen / Retourneren / Garantie

Ja, dat kan. Mits het een niet-gepersonaliseerd product betreft. Kijk op onze Ruilen & retourneren pagina hoe je dit moet doen.

Onze inpak toppers doen hun best om jouw cadeau zo goed en zorgvuldig in te pakken. Is je bestelling toch incompleet afgeleverd? Laat het ons weten, we zullen dan uiteraard gaan kijken naar een gepaste oplossing.

Wij pakken alle cadeaus zorgvuldig in. Is jouw cadeau toch beschadigd ontvangen? Maak een foto van de beschadiging. Laat de verzender van je cadeau deze naar ons mailen, samen met een korte toelichting én het ordernummer. Wij zullen meteen kijken wat we voor je kunnen doen.

Heb je nog vragen?

Onze klantenservice reageert 7 dagen per week!

Vul het
contactformulier in

Stel je vraag op
Facebook

Stuur een mail
info@boombie.nl